Blå måndag

Nu har jag varit för lat igen.. Så nu tycker jag nog att vi är med i blå måndag hos Tove, titta in och kolla på alla fina bidrag som går i blått :)
 
Jag köpte för ett tag sen ett blått OPI lack från Emma, jag tycker det är super fint, men hade önskat att det var lite klarare blå färg. 
Bilderna är lite mörka men man ser nog en ganska rättvis färg. Det är OPI - Get your number (tror jag)
 
 
 
 
 
Denna vecka ska jag uppdatera mer i bloggen. Lägga in bilder på alla otroliga lack jag fick i födelsedagspresent från alla härliga tjejer i vår födelsedagsgrupp :)! 
Jag hoppas ni alla mår bra , kram Johanna
 

Kommentarer:

1 Emma-Julkalender på bloggen:

skriven

Nu är vinnaren dragen från gårdagens lucka
Kicka in och se om det var du som hade turen, Passa även på att vara med i dagens lucka! :)

Kommentera här: