Pinki day:)

I dag är det pink thursday :) Emma har idag tema jul på denna rosa dag :) Lite svårt känner jag men jag gjorde mitt bästa. Sambon tyckte inte att det såg ut som en julgran men men :) 
Det är China glaze - poetic som grund. Julgranen är uppbyggd av Color club - get a clue som är en härlig färg. De vita kommer ifrån Nordic cap och de små gröna/glittriga julgranskulorna är kubis:) 
 
Naglarna har blivit väldigt refliga efter all gele jag använder då jag inte har någon gele på just nu ! Men på måndag blir det att lägga nya naglar :) 
 
Litte suddigt, men man ser glittret ifrån det gröna lacket :) 
 
Hoppas ni har haft en härlig torsdag :) I natt kl 00.00 ska jag och min älskling på nattbio.. Det är tre filmer som vi inte har någon aning om vad de är.. Det är tre förhandsvisningar, vi chansar på att hundraåringen kommer att vara en av dem. Det är lite små mat och popcorn också :) Ska bli mysigt.. men de slutar i morgon bitti så kommer vara såååå trött ! 
 
Kram !

Kommentarer:

1 Emma-Julkalender på bloggen:

skriven

Vinnaren från gårdagens lucka är dragen, kicka in och se det var du som vann :) Passa även på att vara med i dagens lucka :)
Glad Lucia!

2 Emma-Julkalender på bloggen:

skriven

Detta var ju super snyggt!
Coolt med snö på tipparna :)
Kram

3 Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

skriven

Så fint:)

Svar: Tack så mycket !
johannaksnaglar.blogg.se

Kommentera här: