Äntligen torsdag

Idag är det torsdag och det är Pink thursday hos Emma . Jag ville egentligen inte ta bort mitt nagellack från igår för jag gillade verkligen det också. Men nu fixade jag det och här kommer mitt bidrag för det men även för att stödja bröstcanser. Jag har inte koll på hur man länkar och jag bidrar bara idag så det får vara :) ! 
 
Började med två lager av zoya- barbie det torkade snabbt och det var väldigt lätt att måla med vilket  bidrog till att de kom högt upp av mina favoriter i den roa nyansen. 
 
 
Pixie dust Miranda från Zoya fick bidra med ringfingrets fina bröstcanser märke. En enkel lackning men ändå så vacker. 
 
Idag tänkte jag att jag skulle sortera lite bland lacken men är trött.. Får se vad jag hinner med.. Men har hittat lack som jag tänkte samla ihop till en blogsale. 
Hoppas ni haft en toppen dag för de har jag haft. Kram

Kommentarer:

1 Emma:

skriven

Oh en blogsale säg till när den blir :)!
Kul att du var med i torsdag! gillade de rosa lacket, gulligt :)

Svar: Ja jag ska säga till :) jag håller på att plocka ihop lite lack !
johannaksnaglar.blogg.se

Kommentera här: