Grön onsdag

Idag är det grön onsdag hos Karin så jag hänger på det med ett av depends höstlack. Ibland gillar jag dem och ibland gillar jag dem inte. Men detta var ett härligt lack enligt mig. Det kanske gå åt det blåa hållet men de gills som grönt för mig :) 
Jag såg nu att det har blivit skavt på lillfingret redan.. :( Men de får va så på bilderna. Och jag har bara lackat med ett lager och fyller på ett lager senare ikväll när de torkat ordentligt ! 
 
Depend nr 386
 
 
Det är ju egentligen rosa veckan för att stötta bröstcancer, men jag har verkligen inte haft tid att måla naglarna denna vecka.. Men jag hänger på i morgon i alla fall för att stödja! 
Hoppas ni alla haft en underbar onsdag och hoppas ni får en bra kväll 
 
Kram Johanna
 
 
 

Kommentarer:

1 Karin || Vacker & Underbar:

skriven

Den där kollektionen har många fina lack, det där verkligen inget undantag! =)

Svar: Håller med ! Köpt hem en hel bunt som skriker att de vill bli prövade!
johannaksnaglar.blogg.se

Kommentera här: