holofriday

 Sådär nu är de målade.. Jag tog först bort lite av min gele. Jag valde att bara fila lite på naglarna så de ser ut som skit.. Men la på ny gele sedan och de blev fina igen. Det tog lite tid men de är de värt.. Mina naglar går lätt sönder och därför är gele min bästa vän när de gäller naglarnas hållbarhet.  Så här såg de ut efter filningen. 
 
 
 
 
Jag har inte deltagit i Holofredag förut eftersom bloggen är ny så idag tänkte jag vara med.Det är skimmerskuggan som holofredag och hennes blogg hittar ni här. http://skimmerskuggan.blogspot.se/ Jag valde ett lack från China Glaze som heter - Don't be a luna-tic och det ska vara ett holografiskt lack i den blå/gråa färgskalan. Det är inte jätte mycket sol ute så svårt att fånga det på bild men jag gjorde mitt bästa. Men jag är tyvärr inte hundra procent nöjd med det holografiska. Jag upplever de inte så skifftande som de andra jag äger. Vet inte om det beror på solen eller om de beror på detta nagellack. 
 
 
 
 
 
Jag gillar färgen på nagellacket, en färg i min smak när ja vill ha det lite mer neutralt! 
 

Kommentarer:

1 kerstin:

skriven

Det är nog solen som saknas! Fint lack ändå, tycker jag. Och välkommen till holofredag :)

Svar: Ja det är väl de såhär på sensommaren/hösten ! Tack så mycket!
johannaksnaglar.blogg.se

2 Emma P:

skriven

Ett vackert lack, älskar verkligen att de är så fantastiskt linjära!

Svar: Ja det vackert men jag ville ha mer sol :)
johannaksnaglar.blogg.se

3 Emma P:

skriven

Ja det är ju fullt förståeligt. Så otacksamt att lacka holo och sen går det inte att fånga regnbågarna på bild...

Svar: håller med.. ibland kan man ju inte veta hur vädret ska vara i förväg :)
johannaksnaglar.blogg.se

Kommentera här: