Det värsta har hänt.. igen

Nu har två naglar gått av.. så alla är nerklippta:( ! Det känns så jävla tråkigt när de har blivit långa och fina.. :(
Men nu börjar vi om på ny kula så de får växa upp ! Men nu måste ja hitta ett lack som passar mina små stumpar !:) 
I morgon är det dags att bege sig till Ullared med mina fina klasskompisar, vi ska spendera dagen där!!! Inte göra av med massa pengar men lite små nagellack och tillbehör kanske:)! 
 
Emma har ett tema på sin rosa torsdag denna vecka och jag sitter och funderar på hur ja ska lägga grundlacket nu sen fixa de sista i morgon kväll ! 
 
Ha en fortsatt trevlig kväll så ska jag pnula vidare med naglarna och sen ladda upp för Ullared :D!
Kram Johanna

Kommentarer:

1 Emma-Julkalender på bloggen:

skriven

Vinnaren är dragen från tävlingen du var med i hos mig, kicka in och se om du är vinnaren, om inte var gärna med i dagens lucka! :)

Kommentera här: